مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 14:152021-04-28سياسي

مسؤولان از سرمایه اعتماد عمومی حراست کنند


مسئول در دولت اسلامی یا قول نمی دهد یا اگر قولی می دهد در مسیر تحقق وعده ها تلاش می کند  تا به جای لقب گرفتن ارباب وعده ها به لقب مرد عمل مزین شود و سرمایه اعتماد عمومی از بین نرود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم امروز در برنامه رسانه ای بیان نکات تفسیری جزء پانزدهم قرآن کریم در حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: اصحاب کهف می توانند الگویی مناسب برای دولتمردان دولت اسلامی باشند که درآیات 9 و 10 سوره مبارکه کهف به آن ها اشاره شده است.

وی افزود: خداوند درباره گروهی سخن می گوید که آن ها را اصحاب کهف می نامد که با مشاهده کفر و یادآور شد: در سوره مبارکه اسراء نیز دستوراتی مبنی بر منشور حکمرانی در حوزه های مختلف فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی برای مسئولان وجود دارد.

وی افزود: احترام ویژه به سالمندان و تکریم والدین در آیه 23، حمایت از اقشار مستضعف در آیه 26، مبارزه با اسراف و تبذیر، لزوم حمایت از کودکان بی سرپرست و یتیمان بر اساس آیه 34 و جلب سرمایه و اعتماد عمومی مردم با پایبندی به پیمان ها از منشورات مهم حکمرانی در سوره اسراء است که باید دولت اسلامی از آن ها درس بگیرد.

سخنران حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: مسئول در دولت اسلامی یا قول نمی دهد یا اگر قولی می دهد در مسیر تحقق وعده ها تلاش می کند  تا به جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان از سرمایه اعتماد عمومی حراست کنند

مسؤولان از سرمایه اعتماد عمومی حراست کنند