مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 14:002021-04-28اقتصادي

سخنگوی ستاد کرونا: کسی که می‎گوید همه جا را تعطیل کنید، خودش حقوق ثابت می‎گیرد


سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: تاکنون 48 هزار کرونامثبت نقض قرنطینه و تعداد زیادی از آنها بالای هزار کیلومتر در سطح کشور تردد کرده و مسئولیت فردی را زیر پا گذاشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ دکتر علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا امروز چهارشنبه در جلسه انعقاد تفاهمنامه معاونت های فرهنگی و دانشجویی و بهداشت وزارت بهداشت با بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهار کرد: با توجه به همه گیری و جهش های متعدد ویروس دیگر از حالا به بعد تقریبا در اکثر نقاط دنیا ویروس ووهان کمتر وجود دارد و اکثرا ویروس های جهش یافته جایگزین ویروس های قبلی می شوند که این طبیعت ویروس بعد از یک سال است.

وی تصریح کرد: دلیل اینکه به اسامی مختلفی همچون برزیلی، انگلیسی و هندی از این ویروس نام برده می شود، شناسایی ویروس در آن منطقه است؛ گرچه شرایط را رصد می کنیم اما چه بسا جهشی در ایران و کشورهای دیگرهم رخ داده باشد که ممکن است انواع ویروس پخش شود؛ به طوری که در ایران هم اکثرا ویروس انگلیسی کشور را درگیر کرده است.

واکسیناسیون جهانی شاید تا پایان سال 2021 کامل نشودرییسی با بیان اینکه در سراسر دنیا راه طولانی را در پیش داریم، عنوان کرد: واکسیناسیون بحثی مهم است و همه دنیا در یک میدان رقابت هستند تا سریع تر به واکسن دست یابند؛ اگر واکسیناسیون در سطح دنیا به تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی ستاد کرونا: کسی که می‎گوید همه جا را تعطیل کنید، خودش حقوق ثابت می‎گیرد

سخنگوی ستاد کرونا: کسی که می‎گوید همه جا را تعطیل کنید، خودش حقوق ثابت می‎گیرد