مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 13:552021-04-28سياسي

کانون فرهنگی هنری مقداد یاسوج یاری گر مردم سی سخت در روزهای سخت


از عملکرد کانون فرهنگی هنری مقداد یاسوج به عنوان کانون برگزیده استانی با عملکرد مطلوب در زلزله سی سخت تجلیل به عمل آمد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، نشست مسئولان کانون فرهنگی هنری استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه برگزار شد.

در این نشست امیر امیرپور مدیر کانون فرهنگی هنری مقداد یاسوج با اشاره به اقداماتی که این کانون در زمینه های مختلف انجام داده اظهار کرد: بعد از وقوع زلزله شهر سی سخت جز اولین مجموعه هایی بودیم که در محل حضور یافتیم از شهر زلزله زده سی سخت بازدید میدانی داشتیم که مهم ترین مشکل در آن شهر را کمبود نان دانسته و به همین خاطر برای رفع این مشکل به فکر چاره اندیشی افتادیم.

مدیر کانون مقداد یاسوج ادامه داد: به همین منظور با هماهنگی موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها و برنامه های شهر زلزله زده سی سخت با کمترین میزان انحراف در توزیع داشتیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری مقداد یاسوج از دیگر اقدامات انجام شده در شهر زلزله زده سیسخت را توزیع 400 تخته پتو و همچنین 2 هزار و 700 حلب روغن 4 کیلویی و 100 عدد گاز غذاپزی کوچک پیک نیک و همچنین 400 عدد گرم کننده برقی هیتر بود.

وی گفت: نزدیک به 450 جفت کفش به همت دفتر آیت الله العظمی وحید خراسانی توسط کانون مقداد به عنوان کانون معین شهر سی سخت در این شهر توزیع شد و همچنین نزدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون فرهنگی هنری مقداد یاسوج یاری گر مردم سی سخت در روزهای سخت

کانون فرهنگی هنری مقداد یاسوج یاری گر مردم سی سخت در روزهای سخت