مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 13:152021-04-28ورزشي

برای برد وارد زمین می شویم/ فرش آرا تیمی جوان و دونده است


قطعاً برای برد وارد زمین می شویم؛ اگر بخواهیم در جمع مدعیان بمانیم باید هر 3 امتیاز بازی را بگیریم هرچند می دانیم که بازی بسیار سختی پیش رو داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، وحید شمسایی در نشست خبری پیش از بازی با تیم فرش آرا مشهد اظهار داشت: با همان تعداد نفرات که همیشه بوده ایم امروز هم به میدان می رویم؛ بازی بسیار سختی است؛ فرش آرا تیمی جوان و دونده است که این کار را برای ما سخت می کند، مربی و محرومان در این بازی بیان داشت: بهروز جعفری را بخاطر مشکل قلبی، قدرت بهادری پارگی رباط صلیبی و وحید شفیعی را به دلیل مصدومیت و عباسی به دلیل موارد انضباطی در اختیار نداریم ولی بقیه بازیکنان در اختیار تیم هستند.

شمسایی در خصوص وضعیت خود برای حضور در جمع بازیکنان خاطر نشان کرد: در بازی با مس و کراپ به دلیل مصدومان زیادی که داشتیم خواستم کمک حال تیم باشم، در کل وحید شمسایی مهم نیست، تیم گیتی پسند مهم است.

سرمربی گیتی پسند در پایان گفت: امیدوارم بازی خوب و جذابی باشد و تماشاگران لذت ببرند؛ بازی هم زمان خوبی است و همه میتوانند تماشا کنند؛ امیدوارم هرکس که تلاش می کند و حقش است به به موفقیت برسد.

برای یک بازی خوب آماده ایم و تمام تلاشمان را می کنیم مجید مرتضایی در رابطه با آخرین وضعیت تیم فرش آرا پیش از بازی با گیتی پسند بیان داشت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای برد وارد زمین می شویم/ فرش آرا تیمی جوان و دونده است

برای برد وارد زمین می شویم/ فرش آرا تیمی جوان و دونده است