مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 12:452021-04-28سياسي

رفع مشکل رانندگان استیجاری شهرداری رشت/درگیری لفظی عضو شورا با شهردار


در جلسه شورای اسلامی شهر رشت از رفع مشکل رانندگان استیجاری شهرداری رشت و انعقاد قرارداد با آنان در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داده شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در یک صد و نود و ششمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با تبریک افزود: متأسفانه در سال های اخیر و با کوچک تر شدن دولت و عملکرد و مدیریت ناصحیح موجب شد تا به شغل های پایدار ضربه های مهلکی وارد شود و جمعیت کارگری بسیار تقلیل پیدا کند.

پاسخ های شهردار رشت قانع کننده نبود عضو شورای شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه امیدوارم پیرامون اختیارات شوراها تصمیمات خوبی گرفته شود، اظهار کرد: بسیاری از مصوبات و الزاماتی که شورا برای شهردار رشت تعیین کرده است اجرایی نشده و از پاسخ های شهردار رشت دراین باره قانع نشده ام.

اسماعیل حاجی پور با بیان اینکه در صورت قانع نشدن از صحبت های شهردار رشت، روند قانونی را به عنوان عضو شورا طی می کنم، افزود: بحث راستی آزمایی باید انجام شود و شهردار رشت در شرایطی که مدعی هماهنگی با شورا  است،  عملکرد دیگری  مشاهده می شود که قابل پذیرش نیست.

وی با تأکید بر اینکه شهردار رشت باید هر دو هفته یک بار به منظور پاسخگویی در صحن شورا حضور پیدا کند، تصریح کرد: با توجه به تذکراتی که به شهردار رش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل رانندگان استیجاری شهرداری رشت/درگیری لفظی عضو شورا با شهردار

رفع مشکل رانندگان استیجاری شهرداری رشت/درگیری لفظی عضو شورا با شهردار