مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-04-28بين الملل

دومین حمله پهپادی یمن به پایگاه هوایی «ملک خالد» درعربستان سعودی


دومین حمله پهپادی یمن به پایگاه هوایی «ملک خالد» درعربستان سعودی - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله پهپادی مجدد یمن علیه پایگاه هوایی ملک خالد در خمیس مشیط واقع در جنوب عربستان خبر داد.

کانال تلگرامی شبکه المسیره یمن در خبری فوری به نقل از سخنگوی نیروهای مسلح یمن نوشت که  پایگاه هوایی ملک خالد  با پهپاد قاصف 2 k هدف قرار گرفته است.

وی افزود که در این حمله که در چارچوب پاسخ مشروع و قانونی به تشدید تجاوزها و محاصره یمن صورت گرفت، هدف مورد نظر با دقت مورد اصابت قرار گرفت.

صبح امروز نیز سرتیپ سریع از عملیات موفق پهپادی و مشابه این عملیات در خمیس مشیط خبر داده بود و این دومین حمله  پهپادی در روز چهارشنبه (امروز - 28 آوریل) است.

ارتش و کمیته های مردمی یمن در اوایل سال 2019، از پهپاد قاصف k2 با انجام یک ماموریت تهاجمی ویژه علیه نشست شماری از مقامات برجسته مزدوران سعودی – اماراتی - آمریکایی در پایگاه هوایی العند در استان لحج رونمایی کرد.

از مهمترین قابلیت های این پهپاد این است که می تواند  با حمل مقادیر زیادی مواد منفجره، در ارتفاع ده متری بالای هدف منفجر شود و ترکش های زیادی را پخش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین حمله پهپادی یمن به پایگاه هوایی «ملک خالد» درعربستان سعودی

دومین حمله پهپادی یمن به پایگاه هوایی «ملک خالد» درعربستان سعودی