مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 12:202021-04-28اقتصادي

صنایع داخلی 70 درصد نیاز کشور به لوازم خانگی را تامین می کنند


رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور سردار رعیتی فرد به درخشش تولید در سال جهش تولید در کشور اشاره کرد و گفت: تحریم ها موجب شده است تا با جلوگیری از واردات لوازم خانگی به کشور برای بیش از 10 هزار نفر در صنعت لوازم خانگی اشتغال جدید ایجاد شود و 70 درصد .

- ایسنا/مرکزی رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور سردار رعیتی فرد به درخشش تولید در سال جهش تولید در کشور اشاره کرد و گفت: تحریم ها موجب شده است تا با جلوگیری از واردات لوازم خانگی به کشور برای بیش از 10 هزار نفر در صنعت لوازم خانگی اشتغال جدید ایجاد شود و 70 درصد نیاز کشور در این صنعت در داخل کشور تولید و تامین شود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی حسین رعیتی فرد، چهارشنبه هشتم اردیبهشت ماه در آیین تسهیل گری بسیج در رفع موانع تولید(طرح شهید کریمی) که در شرکت فنرسازی خاور شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار کرد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شعار اصلی نظام بود که در حوزه های گوناگون عینیت پیدا کرد، اما دشمن در تلاش است تا در حوزه اقتصادی کشور را به چالش بکشد.

وی به ظرفیت های بالای نظام در حوزه تولید و اقتصاد اشاره کرد و گفت: توانمندی اقتصادی و نظامی کشور در حال حاضر با اوایل انقلاب قابل مقایسه نیست و توانایی کشور با بهره گیری از ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع داخلی 70 درصد نیاز کشور به لوازم خانگی را تامین می کنند

صنایع داخلی 70 درصد نیاز کشور به لوازم خانگی را تامین می کنند