مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 12:052021-04-28سياسي

70 درصد داوطلبین شوراهای شهر استان البرز تأیید شد


سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شائبه ای مبنی بر عدم تأیید صلاحیت اکثریت داوطلبین شوراهای شهر و روستا توسط هیأت نظارت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی حدادی، سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی جدی و دقیق بررسی شده است و نهادهای پنج گانه نیز استعلام گرفته ایم؛ با این تفاسیر اعتراض کاندیدایی که رد صلاحیت شدند بررسی خواهد شد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه شائبه پیش آمده بود که این دوره همه رد صلاحیت خواهند شد، ادامه داد: در مجموع می توان گفت حدود 70 درصد از دواطلبین تأیید صلاحیت شدند و مابقی رد صلاحیت شدند.

به گفته حدادی آمار تأیید صلاحیت ها به تفکیک شهرستان ها، 78 درصد داوطلبین شورای شهر شهرستان فردیس، 91 درصد داوطلبین شورای شهر شهرستان نظرآباد، 63 درصد داوطلبین شهرستان چهارباغ، 85 درصد شهرستان ساوجبلاغ، 75 درصد شهرستان اشتهارد، 82 دصد طالقان و 87 درصد برای کرج تأیید شدند.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس در بخش دیگری ضمن انتقاد از معیشت مردم و وضعیت اقتصادی فعلی جامعه، تصریح کرد: زمانی که ارز دولتی برای نهاده های کشاورزی به صورت کامل پرداخت می شود نباید قیمت مرغ در کشور به این وضع در بیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد داوطلبین شوراهای شهر استان البرز تأیید شد

70 درصد داوطلبین شوراهای شهر استان البرز تأیید شد