مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 11:502021-04-28سياسي

بیش از 200 زندانی جرایم مالی غیر عمد کرمانشاه در سال 99 آزاد شدند


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: با کمک ستاد دیه بیش از 200 زندانی جرایم مالی غیر عمد در این استان در سال 99 آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز توسلی زاده بعد از ظهر امروز در مراسم گلریزان که با همکاری ستاد دیه، اداره کل زندان ها و خیرین استان کرمانشاه در دادگستری کل این استان برگزار شد، اظهار کرد: 205 زندانی جرایم مالی غیر عمد در سال 99 در استان کرمانشاه با همکاری ستاد دیه و خیرین این استان آزاد شدند.

وی افزود: مبلغ محکومیت این افراد بیش از 790 میلیارد ریال بوده که با رایزنی که با شکات پرونده صورت گرفته بیش از 350 میلیارد ریال از این مبلغ توسط خود شکات پرونده بخشیده شد.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه نفس این کار پسندیده و ارزشمند است، گفت: آزادی یک پدر که ناخواسته در زندان به سر می برد و برگشت آن به آغوش خانواده بسیار ارزشمند است.

توسلی زاده با اشاره به لزوم فرهنگ سازی برای آزادسازی زندانیان جرایم مالی غیرعمد و دعوت اقشار مختلف جامعه برای شرکت در این امر خیر تصریح کرد: اهدای حقوق یک سرباز برای آزادسازی یک زندانی نشاندهنده پیش قدم بودن مردم در انجام کار نیک است.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه مسئولین امر باید با شناسایی ظرفیت ها و طلب کمک از آن ها برای آزادسازی زندانیان مذکور استفاده کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 200 زندانی جرایم مالی غیر عمد کرمانشاه در سال 99 آزاد شدند

بیش از 200 زندانی جرایم مالی غیر عمد کرمانشاه در سال 99 آزاد شدند