مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 11:152021-04-28اقتصادي

37درصد جوانان تمایل به ازدواج ندارند/ تک فرزندی جوان ها را تعهدناپذیر کرده است


معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: براساس پایش ها و بررسی های اخیر، 37 درصد جوانان حتی با رفع تمامی مشکلات اقتصادی باز هم تمایلی به ازدواج ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، خبرگزاری مهر گفت وگویی با محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش انجام داده است که بخش های مهم آن در ادامه از نظر می گذرد.

37درصد از جوانان تمایل به ازدواج ندارند - عملاً یک نوع راحت طلبی در میان نسل جوان به وجود آمده و حتی اگر بخشی از این موانع اقتصادی موجود برای ازدواج رفع شود باز هم برخی جوانان انگیزه لازم برای ازدواج را ندارند.

- بر اساس پژوهشی که با موضوع ازدواج انجام داده ایم، 37 درصد جوانان کشور اعلام کرده اند که انگیزه تشکیل خانواده را ندارند و انجام عمل ازدواج جزو لزومات زندگی آنها نیست.

دلایل حداقل 30 درصد انحرافات اجتماعی خلاءهای فرهنگی است - بر اساس نتایج پایش ها، حداقل 30 الی 40 درصد دلایل انحرافات اجتماعی مباحث فرهنگی است و به مسائل اقتصادی و اشتغال مرتبط نیست.

- وقتی در این پایش رسمی مشاهده می کنیم که حتی جوانان توانمند از لحاظ اقتصادی نیز اراده ای برای ازدواج و تعهدپذیری ندارند، نشان می دهد که در کنار تمام بحث های فرهنگی نیاز به تحول اساسی در نگرش جوانان به ازدواج داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37درصد جوانان تمایل به ازدواج ندارند/ تک فرزندی جوان ها را تعهدناپذیر کرده است

37درصد جوانان تمایل به ازدواج ندارند/ تک فرزندی جوان ها را تعهدناپذیر کرده است