مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 11:152021-04-28فرهنگي

ادای احترام شیراز به مادر داستان نویسی ایران


به مناسبت روز و هفته شیراز و همزمانی این ایام با صدمین زادروز مادر داستان نویسی ایران، بزرگداشتی برای سیمین دانشور در زادگاهش برگزار خواهد شد.

- ایسنا/فارس به مناسبت روز و هفته شیراز و همزمانی این ایام با صدمین زادروز مادر داستان نویسی ایران، بزرگداشتی برای سیمین دانشور در زادگاهش برگزار خواهد شد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز چهارشنبه 8 اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگاران و با اشاره به فرارسیدنِ هشتم اردیبهشت، زادروز زنده یاد دکتر سیمین دانشور، با اعلام خبر گفت: به این مناسبت آیین پایانی جایزه پژوهش های ادبی سیمین همزمان با هفته شیراز برگزار می شود.

مرتضی جعفری با بیان اینکه این جایزه پژوهشی با محوریت ادبیات داستانی ایران برگزار می شود، افزود: دکتر سیمین دانشور با خلق مجموعه داستان ها و رمان هایی مهم، نقش غیرقابل انکاری در جریان داستان نویسی معاصر ایران داشته و به همین دلیل یک جایزه پژوهشی در این حوزه به میزبانی زادگاهش، به نامِ او نامگذاری شد.

وی ادامه داد: شیراز اکنون نیز در حوزه داستان یکی از شهرهای مهم ایران است که تنها در یک دهه اخیر داستان نویسانِ این شهر 4 بار برنده جایزه جلال آل احمد در این حوزه شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای احترام شیراز به مادر داستان نویسی ایران

ادای احترام شیراز به مادر داستان نویسی ایران