مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-04-28ورزشي

مظاهری استقلال را نجات داد/ الاهلی متفاوت بازی کرد


رشید مظاهری با عملکرد خود در بازی با الاهلی عربستان، استقلال را نجات داد.

- شاهرخ بیانی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، در خصوص تساوی بدون گل استقلال برابر الاهلی امارات گفت: خیلی ها دوست داشتند استقلال یکی از آن گل هایی را که در بازی رفت به الاهلی زده بود شب گذشته وارد دروازه این تیم می کرد تا استقلال شانس صعودش را بیشتر کند.

کاپیتان پیشین استقلال خاطرنشان کرد: در دیدار برابر الاهلی، رشید مظاهری بهترین بازیکن استقلال بود، او چندین بار با واکنش هایش مانع از باز شدن دروازه استقلال شد.

شاید اگر او درون دروازه نبود استقلال شب سختی را سپری می کرد و شاید هم کاملا صعود به دور بعد را به فراموشی می سپرد اما مظاهری که شب بسیار خوبی را درون دروازه استقلال داشت، توانست منجی آبی پوشان شده و استقلال را همچنان برای صعود به دور بعد امیدوار نگه دارد.

بیانی در خصوص عملکرد خط حمله آبی پوشان تصریح کرد: دیشب نه قائدی و نه مطهری آن بازیکنان همیشگی نبودند، شاید یکی از دلایل عمده این عدم آمادگی آنها و دیگر بازیکنان فشردگی بازی ها و خستگی بیش از اندازه بود.

5 بازی در 10 روز کاملا بازیکنان را تحت فشار قرار داده و آنان را خسته می کند ضمن اینکه زمانی هم برای استراحت و ریکاوری کافی وجود ندارد و این بیشتر به تیم های حال حاضر در لیگ قهرمانان ضربه زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مظاهری استقلال را نجات داد/ الاهلی متفاوت بازی کرد

مظاهری استقلال را نجات داد/ الاهلی متفاوت بازی کرد