مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 10:502021-04-28سياسي

رد صلاحیت گسترده طیف خاص سیاسی در انتخابات شورای شهر یزد صحت ندارد


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که سیر رسیدگی به پرونده نامزدهای انتخابات شورای شهر یزد ادامه دارد، گفت: تاکنون نتایج اعلام نشده اما ادعای رد صلاحیت گسترده طیف خاصی از جریانات سیاسی صحت ندارد.

- محمد صالح جوکار در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این که تاکنون تکلیف تأیید یا رد صلاحیت متقاضیان شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر یزد مشخص نشده است، اظهار کرد: بررسی تأیید صلاحیت یک فرایند قانونی دارد که باید طی شود اما همچنان سیر رسیدگی به پرونده نامزدها نیز ادامه دارد.

وی تأکید کرد: افرادی که به نوعی اسامی اشخاص را با نتیجه وضعیت صلاحیت آنان زودهنگام، بدون با اشاره به روند فعلی بررسی وضعیت صلاحیت نامزدها و اینکه ملاک بررسی تأیید صلاحیت، گزارش مراجع ذی صلاح نظارتی بر اساس سوابق و شاخصه های اخلاقی، حقوقی، محکومیت و.

افراد است بیان کرد: در حال حاضر هیئت های اجرایی و هیئت نظارت شهرستان ها نظر خودشان را اعلام کرده اند، افرادی که در این مرحله رد صلاحیت شده اند یک مرحله دیگر فرصت قانونی دارند که در هیئت نظارت استان اعتراض خودشان را اعلام کنند و مرحله بعدی آن نیز هیئت نظارت مرکزی نظارت به شوراست که این مهم در هیئت مذکور نیز قابل پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد صلاحیت گسترده طیف خاص سیاسی در انتخابات شورای شهر یزد صحت ندارد

رد صلاحیت گسترده طیف خاص سیاسی در انتخابات شورای شهر یزد صحت ندارد