مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-04-28اقتصادي

هشتمین نیروگاه گازی توزیع برق شیراز به بهره برداری رسید


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: هشتمین  نیروگاه گازی مقیاس کوچک و توسط بخش خصوصی در شهرستان مرودشت، وارد مدار بهره برداری شد.

- ایسنا/فارس مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: هشتمین  نیروگاه گازی مقیاس کوچک و توسط بخش خصوصی در شهرستان مرودشت، وارد مدار بهره برداری شد.

جلال زراعت پیشه چهارشنبه 8 اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه بهار 1400، در واقع بهار خدمت رسانی شرکت توزیع نیروی برق شیراز بود، گفت: در نخستین هفته از پویش الف ب ایران صنعت برق، بالغ بر 160 میلیارد تومان پروژه این شرکت با دستور وزیر محترم نیرو، افتتاح شد.

زراعت پیشه با یادآوری یکی از طرح های مهم افتتاح شده در قالب این پویش، نیروگاه مولد مقیاس کوچک گازی رجاآباد شهرستان مرودشت بود، گفت: برای احداث و افتتاح این نیروگاه 32 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز یادآور شد که این نیروگاه یک مولد مقیاس کوچک گازی 4 مگاواتی است که در فاز اول، 2 مگاوات از آن به بهره برداری رسید و وارد مدار تولید برق شد.

زراعت پیشه با اشاره به اینکه بخش اعظمی از برق مورد نیاز شهرستان مرودشت، برای تولید محصولات کشاورزی و صنعتی، مصرف می شود، گفت: وارد مدار شدن این نیروگاه، در شرایط کنونی ما را در پایداری شبکه و تام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین نیروگاه گازی توزیع برق شیراز به بهره برداری رسید

هشتمین نیروگاه گازی توزیع برق شیراز به بهره برداری رسید