مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-04-28سياسي

مدیران کم کار گلستان تذکر دریافت کردند


رییس کل دادگستری گلستان از برخورد با مدیران سنگ انداز در مسیر تولید خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هادی هاشمیان در نشست با اعضای خانه احزاب گلستان اظهارکرد: دادگستری با مدیران کارنکن و سنگ انداز در مسیر تولید استان برخورد می کند.

رییس کل دادگستری گلستان احزاب را زبان گویای جامعه خواند و گفت: احزاب و گروه ها به علت ارتباط با بدنه جامعه می توانند هم خواسته ها و مسائل دستگاه قضایی را به مردم منتقل کنند و هم به عنوان مشاور، مشکلات و نیازهای مردم را به مدیران دستگاه ها به ویژه دستگاه قضایی منتقل کنند.

هاشمیان افزود: وجود احزاب برای برگزاری انتخابات پرشور و افزایش مشارکت مردم در انتخابات هم اثرگذار است و همه باید برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور تلاش کنند.

رییس کل دادگستری گلستان همچنین به موضوع برخورد با کارنکن ها هم اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات ما برای تحقق اقتصاد مقاومتی سنگ اندازی ها در برخی دستگاه است که با تعدادی از این مدیران سنگ انداز در مسیر تولید برخورد کردیم و به تعدادی از مدیران بانک های استان هم که سودهای نامتعارف و برخلاف بخشنامه های بانک مرکزی دریافت می کردند تذکر دادیم.

هاشمیان با بیان این که دستگاه قضایی باید ایستگاه آخر در برخوردها باشد افزود: وظیفه ما نظارت است اما امروز به علت این که برخی مدیران به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران کم کار گلستان تذکر دریافت کردند

مدیران کم کار گلستان تذکر دریافت کردند