مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-04-28پزشكي

سالمندان مطمئن باشند واکسن برایشان عارضه ای ندارد


رییس مرکز بهداشت غرب اهواز با تاکید بر لزوم انجام هر چه سریعتر واکسیناسیون افراد بالای 80 سال گفت: به همه سالمندان عزیز اطمینان می دهیم که هیچ عارضه خاصی در خصوص واکسن آن ها را تهدید نمی کند و هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

- ایسنا/خوزستان رییس مرکز بهداشت غرب اهواز با تاکید بر لزوم انجام هر چه سریعتر واکسیناسیون افراد بالای 80 سال گفت: به همه سالمندان عزیز اطمینان می دهیم که هیچ عارضه خاصی در خصوص واکسن آن ها را تهدید نمی کند و هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

دکتر مهران احمدی بلوطکی در گفت گو با ایسنا در خصوص واکسی ناسیون افراد بالای 80 سال اظهار کرد: کلیه افراد بالای 80 سال می توانند امروز و فردا با همراه داشتن کارت ملی به مراکز بهداشتی برای انجام واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی افزود: به همه سالمندان عزیز اطمینان می دهیم که هیچ عارضه خاصی در خصوص واکسن آن ها را تهدید نمی کند و هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: 21 مرکز بهداشت در غرب اهواز آمادگی انجام واکسیناسیون برای افراد بالای 80 سال را دارند و کسانی که نمی توانند از خودرو پیاده شوند نیز پرسنل بهداشتی، درون خودرو واکسیناسیون را برای این عزیزان انجام خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالمندان مطمئن باشند واکسن برایشان عارضه ای ندارد

سالمندان مطمئن باشند واکسن برایشان عارضه ای ندارد