مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-04-28سياسي

تحویل تجهیزات دفاع شخصی و لباس ضد حریق به جنگلبانان طی هفته آینده


پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، رییس فراکسیون محیط زیست مجلس و تعدادی از مدیران شهرداری منطقه یک اولین میدان بلوار قائم در شمال پایتخت بنام جنگلبان نامگذاری شد.

- پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، رییس فراکسیون محیط زیست مجلس و تعدادی از مدیران شهرداری منطقه یک اولین میدان بلوار قائم در شمال پایتخت بنام جنگلبان نامگذاری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مسعود منصور در آیین نامگذاری میدان جنگلبان با گرامیداشت هفتم اردیبهشت سالروز شهادت شهید ناصر پیروی جنگلدار شهرستان ماسال استان گیلان گفت: نامگذاری میدان جنگلبان به پاس یک عمر ایثار و فداکاری و هویت بخشی به جنگلبانان کشور در حفاظت از عرصه های منابع طبیعی انجام شده است.

رییس سازمان جنگل ها با بیان اینکه در زمینه حفاظت از جنگل ها در وضعیت مطلوبی قرار نداریم، خاطر نشان کرد: جنگلبانان باید در دفاع از حریم جنگل از تجهیزات و امکانات کافی و حقوق و مزایا برخوردار شوند تا امر حفاظت به خوبی اتفاق بیفتد.

منصور همچنین یاد آور شد: در زمینه تقویت شبکه بی سیم و خودرو برای گشت و مراقبت اقدامات خوبی انجام شده است و هفته آینده تجهیزات دفاع شخصی، لباس ضد حریق، دمنده و کفش ایمنی به تمامی جنگلبانان در سراسر کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل تجهیزات دفاع شخصی و لباس ضد حریق به جنگلبانان طی هفته آینده

تحویل تجهیزات دفاع شخصی و لباس ضد حریق به جنگلبانان طی هفته آینده