مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-04-28بين الملل

وزیر جنگ اسراییل، وزیر دادگستری شد/ گانتز: باید نتانیاهو را از قدرت کنار زد


نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تسلیم شدن در برابر فشار دیوان عالی، با انتصاب وزیر جنگ این رژیم به عنوان وزیر دادگستری با حفظ سمت، موافقت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بعد از کشمکش های فراوان بین بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و بنی گانتز وزیر جنگ این رژیم بر سر پست غیرقانونی خوانده، دیوان عالی رژیم صهیونیستی دستور ممنوعیت آن را سه شنبه شب صادر کرد و دادگاه قرار بود امروز برای رسیدگی به این مسئله تشکیل جلسه دهد.

رژیم صهیونیستی در دو سال گذشته چهار انتخابات متوالی بی نتیجه را در میانه بحران سیاسی طولانی مدت که عمدتاً ناشی از جلسات محاکمه نتانیاهو و تلاش وی برای مسدود کردن آن ها بوده، برگزار کرده است.

بر اساس توافق چرخشی برای تشکیل کابینه ائتلافی بین لیکود و حزب آبی وسفید، وزیر دادگستری باید عضوی از حزب آبی وسفید به ریاست گانتز باشد.

این توافق تا زمان تشکیل کابینه جدید معتبر خواهد بود.

  گانتز همچنین امروز در جلسه ای با اعضای حزب خود، ضمن بیان اینکه نتانیاهو از قدرت سوءاستفاده می کند، از کنست خواست که برای کنار زدن وی از قدرت متحد شود.

به نوشته وبگاه بامداد امروز خبر داد رووین ریولین رییس این رژیم قصد دارد در صورت شکست خوردن نتانیاهو در تشکیل کابینه، بجای محول کردن این مأموریت به کنست، آن را به رق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جنگ اسراییل، وزیر دادگستری شد/ گانتز: باید نتانیاهو را از قدرت کنار زد

وزیر جنگ اسراییل، وزیر دادگستری شد/ گانتز: باید نتانیاهو را از قدرت کنار زد