مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-04-28پزشكي

ادامه انجام واکسیناسیون سالمندان بالای 80 سال اهواز تا فردا


افراد بالای 80 سال که تاکنون از مراکز بهداشت برای تزریق واکسن با آنها تماس گرفته نشده است، امروز و فردا با همراه داشتن کارت ملی به نزدیک ترین مرکز بهداشت به محل زندگی خود، - ایسنا/خوزستان دبیر شورای سلامت اهواز گفت: افراد بالای 80 سال که تاکنون از مراکز بهداشت برای تزریق واکسن با آنها تماس گرفته نشده است، امروز و فردا با همراه داشتن کارت ملی به نزدیک ترین مرکز بهداشت به محل زندگی خود، برای انجام واکسیناسیون مراجعه کنند.

امراله مردانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص واکسیناسیون افراد بالای 80 سال، اظهار کرد: افراد بالای 80 سال که تاکنون از مراکز بهداشت برای تزریق واکسن با آنها تماس گرفته نشده است، امروز و فردا (8 و 9 اردیبهشت ماه) با همراه داشتن کارت ملی به نزدیک ترین مرکز بهداشت به محل زندگی خود، برای انجام واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی افزود: برای سالمندانی که مشکل حرکتی دارند و به هر دلیلی نمی توانند از خودرو پیاده شوند، مأموران بهداشتی برای آن ها درون خودرو نیز تزریق را انجام خواهند داد.

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: هر چه سریع تر واکسیناسیون افراد بالای 80 سال تمام شود، زودتر وارد واکسیناسیون سنین پایین تر خواهیم شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه انجام واکسیناسیون سالمندان بالای 80 سال اهواز تا فردا

ادامه انجام واکسیناسیون سالمندان بالای 80 سال اهواز تا فردا