مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-04-28اجتماعي

طرح جامع گردشگری استان اردبیل آسیب شناسی شد


رییس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل از آسیب شناسی طرح جامع گردشگری استان اردبیل توسط کارشناسان این واحد خبر داد.

- مهران اوچی اردبیلی در جلسه بررسی روند بازنگری طرح جامع گردشگری استان اردبیل با بیان این مطلب افزود: دبیرخانه این طرح توسط جهاد دانشگاهی راه اندازی شده و اسناد و مدارک از ادارات و سازمان ها جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اقدامات جهاد دانشگاهی استان اردبیل در طرح جامع گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: تهیه نقشه های GIS، پیگیری منابع و راه اندازی اتاق فکر از دیگر اقدامات جهاد دانشگاهی در این طرح بوده است.

رییس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل ادامه داد: پیگیری از نمایندگان ادارات، برگزاری نظرسنجی آنلاین و دریافت نظرات کارشناسان، انتشار فراخوان جذب ایده و بازدید کارشناسان جهاد دانشگاهی از طرح های گردشگری و احصای مشکلات آنها از دیگر اقدامات این واحد بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل هم در این جلسه گفت: حلقه های به هم متصل پژوهش که شامل داده های گذشته و مطالعات امروز است، باید دراسرع وقت گردآوری و تدوین شود.

نادر فلاحی با بیان اینکه هر منطقه، باید پیش از مطالعه میدانی، مخاطب شناسی شود تا مطالعات در بستر همان ساختار ادامه یابد، افزود: جهاد دانشگاهی مسئولیت بازنگری طرح جامع گردش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع گردشگری استان اردبیل آسیب شناسی شد

طرح جامع گردشگری استان اردبیل آسیب شناسی شد