مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-04-28اقتصادي

تاثیر کرونا بر صادرات آبزیان خوزستان / عرضه مازاد تولید در بازار داخلی


بسته بودن مرزها به دلیل شیوع کرونا، صادرات آبزیان از خوزستان را تحت تاثیر قرار داده و مشکلاتی برای این بخش به وجود آورده است که با پیگیری های انجام شده قرار است مازاد تولید صادرنشده را در بازار داخلی عرضه کنیم.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل شیلات خوزستان گفت: بسته بودن مرزها به دلیل شیوع کرونا، صادرات آبزیان از خوزستان را تحت تاثیر قرار داده و مشکلاتی برای این بخش به وجود آورده است که با پیگیری های انجام شده قرار است مازاد تولید صادرنشده را در بازار داخلی عرضه کنیم.

فتح الله ابوعلی در نشست ستاد توسعه شیلات خوزستان که امروز (8 اردیبهشت ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: قرار است مساله نهاده های مورد نیاز آبزی پروری به صورت جدی پیگیری شود.

تسهیلات مورد نیاز برای طرح های آبزی پروری و صید و صیادی نیز پیگیری خواهد شد تا مشکلات استان خوزستان در این بخش ها حل شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به طرح پرورش ماهی در قفس افزود: قرار است پروژه پرورش ماهی در قفس در سد مارون در مدت یک ماه آینده فراخوان شود و پس از آن، این پروژه در سد مارون اجرایی می شود.

مدیرکل شیلات خوزستان گفت: قرار است مطالعات پرورش ماهی در قفس در مخزن سد کارون 3 نیز توسط پژوهشکده آبزی پروری جنوب کشور نیز انجام شود تا ظرفیت میزان پرورش در این سد مشخص و پس از آن، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر کرونا بر صادرات آبزیان خوزستان / عرضه مازاد تولید در بازار داخلی

تاثیر کرونا بر صادرات آبزیان خوزستان / عرضه مازاد تولید در بازار داخلی