مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-04-28سياسي

تحقیق و تفحص از مرکز تحت مدیریت حسام آشنا


عضو هیأت رییسه مجلس از کلید خوردن تحقیق و تفحص از مرکز بررسی های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری خبر داد و گفت: آقای حسام الدین آشنا بداند که حتی بعد از پایان یافتن دولت باید پاسخگوی مسئولیت خود و نفوذ در این مرکز باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهن شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس با اشاره به انتشار فایل صوتی مصاحبه محمدجواد ظریف از سوی تلویزیون اینترنشنال عربستان سعودی گفت: انتشار این فایل صوتی که قرار نبود منتشر شود آن هم از سوی یک رسانه ضد نظام نشان از عمق نفوذ در مراکز حساس دولت دارد.

وی افزود: آقای حسام الدین آشنا به عنوان رییس مرکز بررسی های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری که مصاحبه با ظریف و دیگر وزرای دولت با مسئولیت ایشان انجام شده باید پاسخگوی درز این اطلاعات باشد و بداند که این حوادث تهدیدکننده امنیت ملی کشور است و وی باید پاسخ دهد که این تهدید از کجا نشأت می گیرد.

عضو هیأت رییسه مجلس با اشاره به سابقه نفوذ در دفتر آشنا در گذشته عنوان کرد: اینگونه نفوذ در مجموعه مرکز بررسی های استراتژیک نهاد ریاست جمهور در گذشته وجود داشته و الان هم وجود دارد که یک حفره امنیتی است و این اتفاقات علی رغم آنکه برخی دولتی ها با تهیه و مصاحبه های این مرکز با مسئولین دولتی مخال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیق و تفحص از مرکز تحت مدیریت حسام آشنا

تحقیق و تفحص از مرکز تحت مدیریت حسام آشنا