مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-04-28سياسي

کتب و آثار شهید مطهری در مدارس بیشتر تبیین شود


آثار و کتب شهید مطهری باید در جلسات و کلاس های درسی مدارس و دروس اخلاقی بیشتر تبیین شود تا نسل امروز به ویژه جوانان با واقعیت های تفکر این بزرگ مرد آشنا شوند.

- ایسنا/همدان امام جمعه کبودراهنگ گفت: آثار و کتب شهید مطهری باید در جلسات و کلاس های درسی مدارس و دروس اخلاقی بیشتر تبیین شود تا نسل امروز به ویژه جوانان با واقعیت های تفکر این بزرگ مرد آشنا شوند.

حجت الاسلام نقی باقری چهارشنبه 8 اردیبهشت ماه در نشست حکمت مطهر که امروز به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم در سپاه ناحیه کبودراهنگ برگزار شد، تفکر سپاه و بسیج را بر مبنای اندیشه شهید مطهری عنوان کرد.

وی گنجاندن تفکر شهید مطهری در آموزش های عقیدتی سربازان در حوزه ها و نواحی همچنین آسایشگاه های نظام وظیفه و در پایگاه های مقاومت بسیج را سازنده دانست و اظهار کرد: می توان از این طریق تربیت نسل جوان را به سمت سلامت و هدایت سوق داد.

امام جمعه کبودراهنگ مطرح کرد: هر فرد و هر جوانی می تواند با سخن و علم خود به عنوان هدایت کننده جامعه باشد و همین تفکر نشأت گرفته از اندیشه استاد مطهری است.

وی تفکر سپاه و بسیج و خط مشی این نهاد مقدس را برگرفته از اندیشه های این فیلسوف گرانقدر دانست و خاطرنشان کرد: اندیشه شهید مطهری تنها منحصر در دین و اعتقادات نیست بلکه این اندیشه در زمینه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتب و آثار شهید مطهری در مدارس بیشتر تبیین شود

کتب و آثار شهید مطهری در مدارس بیشتر تبیین شود