مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-04-28سياسي

آخرین جزییات پرونده قطع درختان باغدار سنندجی/ پیگیری ها با جدیت ادامه دارد


چندی پیش انتشار خبر قطع بیش از 2 هزار درخت مثمر ثمر باغ یک باغدار کردستانی، موجی از واکنش های منفی در فضای مجازی را ایجاد کرد و بسیاری از کاربران خواستار پیگیری قضایی این موضوع شدند.

- در کلیپ مذکور که توسط خبرگزاری فارس منتشر شد، خدامراد زارعی باغدار کُرد اهل روستای سو از توابع شهرستان کامیاران کردستان در کنار درختان قطع شده اش با صدایی لرزان و چشمانی پر اشک خواستار پیگیری مسئولین برای تعقیب مرتکبین این جرم هولناک می شود.

(کلیپ کامل را از اینجا ببینید) بنا بر اخبار اولیه 2300 اصله درخت مثمر ثمر 8 ساله باغ این باغدار کامیارانی توسط افرادی نامعلوم قطع شده و مرتکبین متواری شدند و به گفته صاحب باغ، کارشناسان ارزش درختان قطع شده را پانصد و نود میلیون تومان برآورد کردند.

پس از این حادثه مسئولین پلیس آگاهی از شروع تحقیقات این پرونده در پلیس آگاهی محل وقوع حادثه خبر داد و تأکید کردند که متخلفین و مرتکبین این حادثه را شناسایی و تحویل قانون خواهد داد.

محمدصالح احمدی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی کردستان تصریح کرد: این سازمان برای اختصاص 500 اصله نهال هلو به باغدار سنندجی که درختان باغش قطع شده اعلام آمادگی کرده ولی این باغدار آن را نپذیرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات پرونده قطع درختان باغدار سنندجی/ پیگیری ها با جدیت ادامه دارد

آخرین جزییات پرونده قطع درختان باغدار سنندجی/ پیگیری ها با جدیت ادامه دارد