مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-04-28اقتصادي

برنامه ریزی برای نصب 2 هزار دوربین ثبت تخلف در جاده ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، داریوش امانی با گرامیداشت 7 اردیبهشت روز ملی ایمنی حمل و نقل اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع ایمنی در حمل و نقل و تأثیر آن در توسعه اقتصادی، - رییس سازمان راهداری با تاکید بر این که ارتقای ایمنی جاده ها دغدغه اصلی سازمان است از برنامه ریزی برای نصب 2 هزار دوربین ثبت تخلفات در جاده های کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، داریوش امانی با گرامیداشت 7 اردیبهشت روز ملی ایمنی حمل و نقل اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع ایمنی در حمل و نقل و تأثیر آن در توسعه اقتصادی، نامگذاری این روز به عنوان روز ایمنی حمل و نقل در راستای تأکید بیش از پیش بر رعایت نکات ایمنی در شقوق مختلف حمل و نقل و از جمله بخش حمل و نقل جاده ای بوده است.

وی ادامه داد: به این ترتیب موضوع حیاتی و مهم ایمنی هر ساله مورد توجه آحاد مختلف جامعه به ویژه دستگاه های مربوطه قرار گیرد و اهمیت آگاه سازی جامعه، آموزش و انجام اقدامات مؤثر در زمینه ارتقای ایمنی مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه به اقدامات صورت گرفته در جهت افزایش ایمنی حمل و نقل جاده ای کشور اشاره کرد و افزود: در راستای اصلاح و رفع نقاط پرحادثه در طول محورهای مواصلاتی کشور، این نقاط شناسایی شده و طی تفاهم صورت گرفته با پلیس راه، بخش زیادی از نقاط مذکور تاکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای نصب 2 هزار دوربین ثبت تخلف در جاده ها

برنامه ریزی برای نصب 2 هزار دوربین ثبت تخلف در جاده ها