مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-04-28سياسي

جاده هشتگرد-طالقان بعد از دو دهه در آستانه بهره برداری


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در مدت دو سال پیگیری مجدانه و جلب توجه و اعتبارات ملی، شاهد 37 درصدد پیشرفت در پروژه معطل مانده هشتگرد طالقان بودیم و اکنون نیز این پروژه مهم و حیاتی پس از دو دهه انتظار مردم آماده بهره برداری است.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در مدت دو سال پیگیری مجدانه و جلب توجه و اعتبارات ملی، شاهد 37 درصدد پیشرفت در پروژه معطل مانده هشتگرد طالقان بودیم و اکنون نیز این پروژه مهم و حیاتی پس از دو دهه انتظار مردم آماده بهره برداری است.

عزیزاله شهبازی در بازدید از روند تکمیل پروژه جاده هشتگرد-طالقان برای بهره برداری که روز چهارشنبه هشتم اردیبهشت صورت گرفت، با بیان اینکه ساخت این جاده از سال 79 آغاز شده، افزود: در مدت دو سال اخیر، تمامی موانع پیشرفت این پروژه که در حدود مسئولیت دولت بود با پیگیری های جدی برطرف شد تا پیمانکار با فراغ بال به کار خود ادامه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: در ابتدا این مسیر یک جاده دسترسی روستایی بود و زیرساخت مناسبی برای آن تامین نشده بود ولی اکنون تمامی تدابیر لازم جهت استفاده گردشگری و جاده ای شهری برای تردد مردم طالقان به سمت شهرجدید هشتگرد اندیشیده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده هشتگرد-طالقان بعد از دو دهه در آستانه بهره برداری

جاده هشتگرد-طالقان بعد از دو دهه در آستانه بهره برداری