مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-04-28پزشكي

نیاز به خون و فرآورده های آن در کلانشهرها بیشتر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بشیر حاجی بیگی افزود: روزه داری منعی برای اهدای خون ندارد و در حال حاضر اهدای خون هیجانی جای خود را به تصمیم آگاهانه و اهدای خون مسئولانه داده است.

- سخنگوی سازمان انتقال خون با بیان اینکه اکنون نیاز به خون و فرآورده های آن در کلانشهرها و همچنین در استان های هرمزگان و اردبیل بیشتر احساس می شود، گفت: اهدا کنندگان خون با اطمینان از رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز انتقال خون برای اهدای خون اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، بشیر حاجی بیگی افزود: روزه داری منعی برای اهدای خون ندارد و در حال حاضر اهدای خون هیجانی جای خود را به تصمیم آگاهانه و اهدای خون مسئولانه داده است.

وی با اشاره به اینکه درکشور ما اهدای خون صددرصد داوطلبانه است، خاطرنشان کرد: ایران از کشورهای پیشرو در جهان در حذف اهدای خون جایگزین بوده است.

سخنگوی سازمان انتقال خون افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر شاهد شیوع موج چهارم کرونا هستیم و در ایام ماه مبارک رمضان هم قرار داریم و این عوامل موجب کاهش میزان استقبال برای اهدا ی خون می شوند، اما با این وجود میزان اهدای خون نسبت به سال گذشته خوب و درحد قابل قبول است و پاسخگوی نیاز مراکز درمانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به خون و فرآورده های آن در کلانشهرها بیشتر است

نیاز به خون و فرآورده های آن در کلانشهرها بیشتر است