موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-04-28سياسي

تایید صلاحیت 241 کاندیدای انتخابات شورای شهر در زنجان/ 77 نفر رد صلاحیت شدند


فرماندار شهرستان زنجان از تایید صلاحیت 241 کاندیدای انتخابات شورای شهر در زنجان خبر داد و گفت: 77 نفر نیز در این فرآیند رد صلاحیت شدند.

- رضا عسگری امروز در گفت و گو با با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: فرآیند تایید صلاحیت کاندیداهای شوراهای شهر در شهرستان زنجان به پایان رسید.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه از 330 ثبت نام کننده در انتخابات شوراهای شهرهای زنجان 241 نفر تایید صلاحیت شدند، افزود: 77 نفر رد صلاحیت شده و 14 نفر نیز انصراف دادند که از این تعداد 11 نفر قبل از بررسی صلاحیت و سه نفر پس از آن انصراف خود را اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه 223 نفر در شهر زنجان تایید صلاحیت شدند و صلاحیت  68 نفر رد شده است، اضافه کرد: 14 نفر  نیز انصراف خود را اعلام کردند.

عسگری با اشاره به اینکه در شهر ارمغانخانه هفت نفر تایید صلاحت شده و هفت نفر رد شدند، اضافه کرد: در شهر نیک پی نیز یک نفر تایید وصلاحیت شده و  دو نفر رد شدند.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه داوطبان تا چهار روز مهلت دارند اعتراض خود را به هیأت نظارت ارائه کنند تا بررسی مجدد انجام شود، گفت: این اعتراض مکتوب اعلام و نتیجه بررسی مشخص می شود.

وی در ادامه با اشاره به فرآیند برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا در زنجان عنوان کرد: فعالیت کاندیداهای انتخاباتی رصد می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صلاحیت 241 کاندیدای انتخابات شورای شهر در زنجان/ 77 نفر رد صلاحیت شدند

تایید صلاحیت 241 کاندیدای انتخابات شورای شهر در زنجان/ 77 نفر رد صلاحیت شدند