مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-04-28دانش

آزمون های پیام نور فارس الکترونیکی برگزار می شود


رییس دانشگاه پیام نور فارس اعلام کرد که آزمون های پایان نیمسال دوم دانشجویان پیام نور در همه واحدهای این دانشگاه در سراسر استان از 11 خردادماه 1400 به صورت الکترونیکی آغاز می شود.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه پیام نور فارس اعلام کرد که آزمون های پایان نیمسال دوم دانشجویان پیام نور در همه واحدهای این دانشگاه در سراسر استان از 11 خردادماه 1400 به صورت الکترونیکی آغاز می شود.

محمدحسن صیف در نشست ستاد امتحانات دانشگاه پیام نور فارس که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به ادامه وضعیت شیوع کرونا و بنابر تصمیم سازمان مرکزی دانشگاه، آزمون های پایان نیمسال دانشگاه به صورت آنلاین و متمرکز استانی از 11 خرداد تا 6 تیرماه در سامانه vc این دانشگاه برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پیام نور فارس، صیف با اشاره به اینکه در این نیمسال برای همه دروس باید آزمون برگزار شده و امکان تغییر شیوه ارزشیابی از آزمون به تکلیف وجود ندارد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با ایجاد زیرساخت های مناسب آموزش الکترونیکی در دانشگاه پیام نور فارس، زمینه برگزاری مطلوب کلاسهای آنلاین و برگزاری آزمون های الکترونیکی از دو سال گذشته به صورت استاندارد فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون های پیام نور فارس الکترونیکی برگزار می شود

آزمون های پیام نور فارس الکترونیکی برگزار می شود