مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-04-28اجتماعي

برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم و دوازدهم متوسطه در کرمانشاه


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم و دوازدهم متوسطه در کرمانشاه خبر داد.

- مجید یزدان پناه پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد امتحانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ارزشیابی پایه های نهم و دوازدهم آموزشی از تاریخ 27 اردیبهشت تا 24 خرداد ماه سال جاری در استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: امتحانات پایه نهم به صورت هماهنگ استانی و پایه دوازدهم به صورت هماهنگ کشوری و با حضور دانش آموزان در حوزه های امتحانی آموزش و پرورش استان کرمانشاه و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: کلاس های درس مقاطع ابتدایی تا تاریخ 31 اردیبهشت در شبکه آموزش مجازی شاد ادامه داشته و ارزشیابی این دانش آموزان به صورت کیفی و عملکرد دانش آموزان در طول سال تحصیلی خواهد بود و معلمان تا 10 خرداد ماه نتایج را به اطلاع دانش آموزان اطلاع رسانی می کنند.

یزدان پناه خاطر نشان کرد: امتحانات دانش آموزان ابتدایی، متوسطه اول و دوم به جز پایه نهم و دوازدهم به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به نحوه ارزشیابی دانش آموزان فنی و حرفه ای و کار دانش در استان کرمانشاه بیان کرد: ارزشیابی دروس عمومی و شایستگی های فنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم و دوازدهم متوسطه در کرمانشاه

برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم و دوازدهم متوسطه در کرمانشاه