مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-04-28پزشكي

تولید مکمل دارویی برای کنترل قند خون در اصفهان


یک شرکت فناور اصفهانی در حال مطالعه بر روی ساخت داروی موثر در پیشگیری و درمان دیابت از عصاره خشک گیاه دارویی خربزه تلخ است که این مکمل در کنار داروهای کنترل کننده قند خون می تواند در بهبود زندگی فرد دیابتی موثر باشد.

- ایسنا/اصفهان یک شرکت فناور اصفهانی در حال مطالعه بر روی ساخت داروی موثر در پیشگیری و درمان دیابت از عصاره خشک گیاه دارویی خربزه تلخ است که این مکمل در کنار داروهای کنترل کننده قند خون می تواند در بهبود زندگی فرد دیابتی موثر باشد.

مژده شفایی- مدیرعامل یک شرکت فناور در مرکز رشد کشاورزی و منابع طبیعی اصفهان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ایده اصلی این شرکت فناور تولید مکمل گیاه دارویی خربزه تلخ است و با این ایده از سال گذشته جذب مرکز رشد کشاورزی شدیم.

وی در توضیح این مکمل با بیان اینکه این مکمل در کنار داروهای کنترل کننده قند خون در بهبود زندگی فرد دیابتی موثر است، افزود: این مکمل در مرحله مطالعات بالینی به سر می برد و به زودی به بازار عرضه می شود.

مدیرعامل شرکت فناور دینا فارمد آسیا اضافه کرد: علاوه بر این، این شرکت فناور در زمینه تولید عصاره های گیاهان دارویی به کمک روش های نوین استخراج نیز فعالیت دارد.

از جمله تولید عصاره های گیاه سیاهدانه با استفاده از حلال فوق بحرانی دی اکسید کربن که این روش علاوه بر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید مکمل دارویی برای کنترل قند خون در اصفهان

تولید مکمل دارویی برای کنترل قند خون در اصفهان