مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-04-28اجتماعي

مهلت سه ماهه دادستانی برای تعمیر و نوسازی مدارس منطقه 12


معاون دادستان تهران از آموزش و پرورش منطقه 12 خواست با توجه به بافت قدیمی منطقه، تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس را در اولویت برنامه های عملیاتی خود قرار داده و حداکثر ظرف سه ماه گزارش کار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رحیم گل زاده، معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 12 تهران در برنامه بازدید از از دو مدرسه این منطقه که با حضور حمید شاه منصوری، مدیر و محمدعلی نورایی آشتیانی، معاون پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش منطقه 12 تهران انجام گرفت، اعلام کرد: رسیدگی به وضعیت فضاهای آموزشی دارای بافت فرسوده منطقه 12 تهران که نیازمند تعمیر، تجهیز و در موارد لزوم تخریب و بازسازی است؛ در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب تهران قرار گرفته است.

گل زاده بر رسالت اصلی اداره آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی تأکید کرد و افزود: سلامت جسمی و روحی دانش آموزان به عنوان مهمترین رکن این مجموعه از دغدغه های دادستانی به عنوان مدعی العموم می باشد.

سرپرست دادسرای ناحیه 12 تهران اضافه کرد: در همین راستا نظارت بر وظایف قانونی دستگاه ها و رعایت موازین قانونی و مقررات و نظامات دولتی در تأمین امنیت فضاهای آموزشی در دستور کار قرار گرفته و با جدیت پیگیری و دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت سه ماهه دادستانی برای تعمیر و نوسازی مدارس منطقه 12

مهلت سه ماهه دادستانی برای تعمیر و نوسازی مدارس منطقه 12