مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-04-28سياسي

مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک گلستان معارفه شد


در مراسمی با حضور معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، محمدتقی رضاییان به عنوان مدیر کل ثبت اسناد و املاک گلستان معارفه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر چهارشنبه در مراسمی با حضور مهدی اقبال، معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، هادی هاشمیان، رییس کل دادگستری گلستان و جمعی از مسئولان، مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک معارفه شد.

در جلسه امروز، محمدتقی رضاییان به عنوان مدیر کل ثبت اسناد و املاک گلستان معرفی و از زحمات حمید کشاورز مدیر سابق قدردانی شد.

رییس کل دادگستری گلستان در این مراسم با اشاره به نقش دادگستری و اجراییات ثبت برای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: وصول معوقات بانکی در اجراییات ثبت از یک سو و کمک به تسهیل برای توسعه واحدهای تولیدی دو کارکرد متناقض دارند.

هادی هاشمیان از پیشنهاد آیین نامه اجرایی به قوه قضاییه برای رفع این تناقض خبر داد و گفت: در جلسه ویدئوکنفرانسی با رییس قوه قضاییه آیین نامه ای با تلاش همکاران ما در شورای قضایی تهیه و پیشنهاد شد که امیدواریم با تایید و اجرای آن، این تعارضات رفع و به تحقق اقتصاد مقاومتی در استان کمک کند.

رییس کل دادگستری گلستان گفت: استان به وحدت مشهور است و همین وحدت سبب مشارکت و تعامل بین مسئولان هم شده است و از هیچ کمک و همراهی برای رفع مشکلات در مسیر خدمت رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک گلستان معارفه شد

مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک گلستان معارفه شد