مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-04-28پزشكي

چغندرقند و موارد استفاده دارویی از آن


یک عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی لرستان گفت: چغندر قند غنی از ویتامین های ضروری، مواد معدنی و ترکیبات گیاهی مفید است که برخی از آن ها دارای خواص دارویی است.

- ایسنا/لرستان یک عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی لرستان گفت: چغندر قند غنی از ویتامین های ضروری، مواد معدنی و ترکیبات گیاهی مفید است که برخی از آن ها دارای خواص دارویی است.

شهلا احمدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که چغندر قند یک سبزی ریشه ای محبوب است که در بسیاری از غذاهای جهان از آن استفاده می شود، اظهار کرد: چغندر قند غنی از ویتامین های ضروری، مواد معدنی و ترکیبات گیاهی مفید است که برخی از آن ها دارای خواص دارویی بوده و علاوه بر این ها، این سبزی بسیار خوش طعم است و به راحتی می توان آن را در رژیم غذایی جا داد.

وی با اشاره به این که چغندر قند حاوی ارزش غذایی بالا اما بسیار کم کالری است، افزود: این سبزی بسیار کم کالری است، اما غنی از ویتامین ها و مواد معدنی ارزشمندی است که بدن ما به آن ها احتیاج دارد، در واقع آن ها تقریبا حاوی تمام ویتامین ها و مواد معدنی هستند که شما نیاز دارید.

احمدی با اشاره به این که چغندر قند حاوی کالری، پروتیین، چربی، فیبر، ویتامین ث، فولات، ویتامین ب6، منیزیم، پتاسیم، فسفر، منگنز و آهن است، افزود: چغندر قن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چغندرقند و موارد استفاده دارویی از آن

چغندرقند و موارد استفاده دارویی از آن