مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-04-28فرهنگي

علت انتخاب سلطانیه در زمره شهرهای خلاق ادبی چه بود؟


مسئول نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلطانیه، در ارتباط با انتخاب شهر «سلطانیه» در بخش ادبی نخستین دوره شبکه‎ شهرهای خلاق توضیحاتی ارائه کرد.

- ایسنا/زنجان مسئول نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلطانیه، در ارتباط با انتخاب شهر سلطانیه در بخش ادبی نخستین دوره شبکه‎ شهرهای خلاق توضیحاتی ارائه کرد.

زهرا شاهی در گفت وگو با ایسنا، در ارتباط با انتخاب شهر سلطانیه به عنوان شهر خلاق ادبی در کشور، گفت: شهر سلطانیه دارای تاریخی کهن بوده و روزگاری خاستگاه شاهان و امرای ایلخانی بود و مغولان که تحت تاثیر فرهنگ ایران قرار گرفته بودند، در این شهر آثاری از هنر و معماری را به یادگار گذاشتند که در نوع خود بی نظیر است.

وی با اشاره به اینکه شهر سلطانیه به لحاظ جاذبه های تاریخی و موقعیت جغرافیایی، خاستگاه حضور بسیاری از گردشگران است، اظهار کرد: گنبد سلطانیه در شهر سلطانیه واقع شده و در فهرست میراث جهانی به ثبت رسیده است.

این مسئول در ادامه با اشاره به طرح های ارائه شده از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلطانیه برای شرکت در نخستین جشنواره شهرهای خلاق، ادامه داد: با توجه به ظرفیت های این شهرستان، سه طرح در حوزه های خوشنویسی، تجسمی و ادبیات با عنوان طرح جشنواره مولانا و چلپی اوغلی به دبیرخانه ارسال شد که علت انتخاب این عنوان هم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت انتخاب سلطانیه در زمره شهرهای خلاق ادبی چه بود؟

علت انتخاب سلطانیه در زمره شهرهای خلاق ادبی چه بود؟