مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-04-28فرهنگي

راهیابی 115اثر به مرحله نهایی داوری جشنواره سرود «صدای انقلاب»


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: 115 اثر به مرحله نهایی داروری جشنواره سرود« صدای انقلاب» راه یافتند.

- بندرعباس - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: 115 اثر به مرحله نهایی داروری جشنواره سرود صدای انقلاب راه یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا کمالی زرکانی پیش ازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از هزار و 200 اثر از کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ملی سرود صدای انقلاب ارسال شد که از این تعداد، 495 اثر به مرحله نیمه نهایی و در نهایت 115 اثر جهت داوری و انتخاب برترین ها به مرحله نهایی راه یافتند.

وی افزود: جشنواره سرود صدای انقلاب با محوریت استان هرمزگان به عنوان معین رواق سرود در طرح ملی ایران قوی در حال برگزاری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با بیان اینکه جشنواره ملی سرود صدای انقلاب در دو بخش شهری و روستایی تعریف شده است، عنوان کرد: این جشنواره هم اکنون در مرحله داوری آثار در مرحله نهایی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه مهدی نظری، بهزاد تراهی و مجید عباسی کار داوری آثار در مرحله نهایی را برعهده دارند، گفت: آیین اختتامیه جشنواره سرود صدای انقلاب و معرفی برترین ها دهه سوم ماه مبارک رمضان و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 115اثر به مرحله نهایی داوری جشنواره سرود «صدای انقلاب»

راهیابی 115اثر به مرحله نهایی داوری جشنواره سرود «صدای انقلاب»