مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-04-28ورزشي

کسب رتبه کشوری ورزش های همگانی سمنان در طرح نشاط


رییس هیأت ورزش های همگانی شهرستان سمنان از کسب مقام اول کشور توسط این هیأت در طرح ملی نشاط خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی هیأت ورزش های همگانی شهرستان سمنان، امین قنبری اظهار کرد: ثبت نام طرح ملی نشاط با همکاری فدراسیون ورزش همگانی و انجمن ورزش های الکترونیکی کشور در دو قسمت حرفه ای و آماتور از هفت اسفند 1399 در ایران آغاز شد و تا سوم باور داشته باشند.

قنبری ضمن تشکر از ثبت نام شهروندان ورزش دوست سمنانی در طرح ملی نشاط خاطرنشان کرد: از مشارکت و ثبت نام بی سابقه تمامی شهروندان سمنانی در طرح ملی نشاط که با حضور پرشور خود بار دیگر نشان دادند، سمنان ورزشی ترین شهر استان است و مردم این شهر علاقه مندترین مردم به امر ورزش در استان هستند، صمیمانه سپاسگزارم.

وی ادامه داد: از زحمات تمامی رؤسای کمیته های زیر مجموعه این هیأت، مدیران باشگاه های ورزشی زیر مجموعه قدردانی می شود و امیدوارم هیأت ورزش همگانی شهرستان سمنان همیشه موجب افتخار ورزش سمنان در سطح کشوری و استانی باشد.

رییس هیأت ورزش های همگانی شهرستان سمنان عنوان کرد: ثبت نام کنندگان در طرح ملی نشاط می توانند پس از دریافت پیامک درباره نحوه شرکت در این دوره از مسابقات با مراجعه به سایت eligo.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه کشوری ورزش های همگانی سمنان در طرح نشاط

کسب رتبه کشوری ورزش های همگانی سمنان در طرح نشاط