مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-04-28سياسي

برنامه های دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه ایلام مجازی برگزار می شود


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: مراسم تقدیر از مدرسان و دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برتر به صورت غیرحضوری در هفته آینده برگزار خواهد شد.

- ایسنا/ایلام معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: مراسم تقدیر از مدرسان و دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برتر به صورت غیرحضوری در هفته آینده برگزار خواهد شد.

دکتر مصطفی نعمتی در گفت و گو با ایسنا، با تشریح برنامه های دهه سرآمدی آموزش ، اظهار کرد: نظر به اهمیت آموزش در توسعه دانشگاه ها، هر ساله از روز سوم الی دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری و بزرگداشت مقام معلم دهه سرآمدی آموزش نام گرفته و در این راستا هر سال برنامه های ویژه ای در دانشگاه ایلام در این دهه برگزار می شود.

وی گفت: با توجه به شکل جدید آموزش در دانشگاه ها در قالب آموزش مجازی که تحت تأثیر بحران کووید 19 در حال انجام است و به علت نبود دانشجویان، برنامه های امسال در قالب جدید و به صورت محدودتر اما با کیفیت بهتر و مراسم تقدیر از مدرسان و دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برتر بصورت غیرحضوری در هفته آینده برگزار خواهد شد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با اشاره به تدوین نظام نامه اخلاق آموزش در وزارت علوم و اجرای آن در سطح دانشگاه های کشور، تصریح کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه ایلام مجازی برگزار می شود

برنامه های دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه ایلام مجازی برگزار می شود