مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-04-28سياسي

زیرساخت های کوت عبدالله بدتر شده است/ انباشت نیرو در شهرداری


اولین مشکل شهرداری کوت عبدالله انباشت نیروی انسانی و پرداخت نشدن حقوق و مزایای آنهاست و زیرساخت هایش نه تنها تقویت نشد بلکه بدتر شده است.

- سید کریم حسینی در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بعد از تشکیل شهرستان کارون و به ویژه در سال گذشته نشست ها و پیگیری های متعددی را با مسئولان استانی داشتیم و حتی در وزارت کشور نیز چند باری این امر پیگیری شد.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان افزود: در این راستا به مسئولان امر مکاتبه کردم، تذکر شفاهی دادم و در نطق های شفاهی اعلام کردم که شهرستان کارون هنوز محدوده خود را مشخص نکرد ولی وزارت کشور در جواب به مکاتبات اعلام کرد که محدوده مشخص و ابلاغ شده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استاندار وقت بنا به دلایل مختلف از ابلاغ محدوده استنکاف کرد که همین مشخص نکردن محدوده یکسری موارد و مشکلاتی را برای شهرستان کارون ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه بعد از انحلال شورای شهر کوت عبدالله نسبت به مدیریت شهرداری آن شهر تأکید و درخواست شد که فردی منصوب شود تا توانایی رسیدگی به معضلات آنجا را داشته باشد، گفت: همچنین مهم تر از فرد و شخص شهردار، تخصیص اعتبار لازم برای شهرداری کوت عبدالله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های کوت عبدالله بدتر شده است/ انباشت نیرو در شهرداری

زیرساخت های کوت عبدالله بدتر شده است/ انباشت نیرو در شهرداری