مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-04-28اقتصادي

اسلامی: خرید و فروش امتیاز مسکن ملی غیر قانونی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی امروز 7 اردیبهشت در حاشیه جلسه کمیسیون ایمنی راه ها در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت جریان ساخت مسکن در کشور، - وزیر راه و شهرسازی گفت: فروش امتیاز طرح اقدام ملی خلاف بوده و اشخاصی که امتیاز خودشان را می فروشند اقدامی غیر قانونی انجام داده اند و دیگر این امتیاز را با قرمز شدن فرم ج نخواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی امروز 7 اردیبهشت در حاشیه جلسه کمیسیون ایمنی راه ها در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت جریان ساخت مسکن در کشور، گفت: تمام تلاش ما این است جریان تولید مسکن در کشور پایدار باشد و با توانمندسازی در فراهم کردن زمین و تسهیلگری جهت اخذ مجوزها، مردم بتوانند ساخت واحد های خودشان را رو به جلو حرکت دهند.

وی افزود: همه این موارد در قالب اصلاح آیین نامه ها انجام گرفته است که 500 هزار مسکن در طرح اقدام ملی مسکن در اجرای کار قرارگرفته و این برنامه از شرایط پرالتهاب بازار جلوگیری می کند.

شواهد نشان می دهد این روند به یک سمت با ثبات تر در حال حرکت است.

وی با اشاره به استقبال مردم از سامانه املاک و اسکان گفت: تبلیغات منفی در مورد این سامانه انجام گرفت و کمپین هایی راه اندازی شد تا مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: خرید و فروش امتیاز مسکن ملی غیر قانونی است

اسلامی: خرید و فروش امتیاز مسکن ملی غیر قانونی است