مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-04-28ورزشي

زمان آغاز ورزش و فعالیت بدنی در بهبودیافتگان کووید 19


یک کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی گفت: زمان بازگشت به ورزش و فعالیت بدنی در بهبودیافتگان کووید 19 به واسطه میزان عفونت و شدت بیماری متفاوت است.

- ایسنا/همدان یک کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی گفت: زمان بازگشت به ورزش و فعالیت بدنی در بهبودیافتگان کووید 19 به واسطه میزان عفونت و شدت بیماری متفاوت است.

محمد ولدی اطهر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اغلب کسانی که به بیماری کووید 19 مبتلا می شوند، جزء افرادی هستند که در دسته بندی خفیف تا متوسط درگیری با این ویروس طبقه بندی می شوند و به صورت معمول علائم آنها نهایت 6 هفته طول می کشد.

وی تصریح کرد: از آنجایی که شدت بیماری به واسطه میزان عفونت ممکن است در افراد متفاوت باشد، برگشت به ورزش و فعالیت بدنی مسئله چالش برانگیزی شده و باید دستورالعملی وجود داشته باشد تا بازگشت به ورزش را به شکل ایمن توسعه دهد.

ولدی اطهر در رابطه با زمان بازگشت به ورزش برای ورزشکاران حرفه ای مطرح کرد: ورزشکاران حرفه ای پس از دو هفته استراحت در صورتی که پس از تست های جسمانی، شرایط لازم را داشته باشند می توانند فعالیت بدنی خود را آغاز کنند.

این فیزیولوژیست ورزشی خاطرنشان کرد: اگر این ورزشکاران در دوره بیماری علائمی نداشتند پس از دو هفته استراحت می توانند با هماهنگی تیم پزشکی فعالیت بدنی خود را به تدریج آغاز کنند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان آغاز ورزش و فعالیت بدنی در بهبودیافتگان کووید 19

زمان آغاز ورزش و فعالیت بدنی در بهبودیافتگان کووید 19