مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-04-28سياسي

نقدی: برخی حاضرند به قیمت کاهش مشارکت در انتخابات کرسی ریاست را تصاحب کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام نقدی استاد حوزه و دانشگاه در نشست مجازی آسیب شناسی انتخابات 1400 که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برگزار شد، - یک استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تاثیر اپیدمی کرونا بر انتخابات گفت: عده ای به بهانه کرونا قصد کاهش مشارکت مردم و تصاحب کرسی از این طریق را دارند و به کارهایی، چون تخریب حریف دست می زنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام نقدی استاد حوزه و دانشگاه در نشست مجازی آسیب شناسی انتخابات 1400 که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند انتخابات یک رکن مهم نظام جمهوری اسلامی است همچنین در جای دیگر ایشون میفرمایند: انتخابات فرصت بزرگی در کشور ماست.

حجت الاسلام نقدی مطرح کرد: افرادی مشکلات معیشتی و اقتصادی را بهانه می کنند برای شرکت نکردن در انتخابات، انتخابات امری است که بیانگر مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی وبیانگر اینکه نظام متکی به اراده مردم است.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی حاصل انقلابی است که حاصل خون شهداست.

برای شرکت در انتخابات باید با گفتمان انقلاب آشنا شویم، مردم باید گفتمان انقلاب را بشناسند تا انتخاب صحیحی را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدی: برخی حاضرند به قیمت کاهش مشارکت در انتخابات کرسی ریاست را تصاحب کنند

نقدی: برخی حاضرند به قیمت کاهش مشارکت در انتخابات کرسی ریاست را تصاحب کنند