مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-04-28ورزشي

ماه رمضان، فرصتی برای کاهش وزن با ورزش


یک فیزیولوژیست ورزشی می گوید ماه مبارک رمضان، زمان خوبی برای کاهش وزن است، البته در صورتی که فرد به فعالیت ورزشی هم بپردازد.

- ایسنا/خوزستان یک فیزیولوژیست ورزشی می گوید ماه مبارک رمضان، زمان خوبی برای کاهش وزن است، البته در صورتی که فرد به فعالیت ورزشی هم بپردازد.

سیدعلیرضا قریشی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه در ماه رمضان نباید ورزش رها شود و فعالیت های ورزشی هیچ گونه تضادی با روزه داری ندارد، اظهارکرد: افراد دو نوع فعالیت ورزشی دارند، برخی برای سلامتی و تندرستی و برخی در حیطه حرفه ای به انجام فعالیت ورزشی می پردازند.

به افراد گروه اول توصیه می شود که در ماه مبارک رمضان، در هوای خنک ورزش کنند و از انجام فعالیت ورزشی زیر نور مستقیم آفتاب خودداری کنند، چرا که بدن دچار بی آبی، تشنگی و غلظت خون می شود و مشکلات عدیده ای برای بدن این افراد ایجاد می شود.

این عده حتی می توانند تمرینات عمومی و سلامتی خود را به پس از صرف افطار نیز موکول کنند اما نباید فراموش شود که فعالیت باید با شدت کم باشد.

وی بیان کرد: گروه دوم یعنی افرادی که ورزش حرفه ای انجام می دهند نیز باتوجه به این که نیاز دارند هر روز ورزش کنند و در ماه مبارک و ایام روزه داری نیز نباید ورزش را رها کنند، بهترین زمان انجام فعالیت ورزشی برای آن ها پیش از زمان افطار است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماه رمضان، فرصتی برای کاهش وزن با ورزش

ماه رمضان، فرصتی برای کاهش وزن با ورزش