مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-04-28اقتصادي

اراضی بالا دست سد سیمره تعیین تکلیف می شوند


وضعیت تملک اراضی بالا دست سد سیمره در اسرع وقت تعیین تکلیف شود و اعتبارات سدهای میمه، سیکان، چناره و استفاده از ظرفیت ماده 56 نیز افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز در دیدار محمد نوروزی با اردکانیان وزیر نیرو، استاندار ایلام خواستار تسریع در روند اجرایی سامانه گرمسیری در حوزه وزارت نیرو ، پروژه آبرسانی به شهر ملکشاهی و روستاهای مسیر از سد ایلام و کمک به تکمیل پروژه ارتقا تصفیه خانه شهر ایلام شد و گفت: وضعیت تملک اراضی بالا دست سد سیمره نیز در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.

وی افزود: کمک به افزایش اعتبارات سدهای میمه، سیکان، چناره و استفاده از ظرفیت ماده 56، از سرگیری عملیات سد مخزنی گاوی، ایجاد پست های فوق توزیع در شهرستان های سیروان، مهران، دهلران و ایلام از مهم ترین خواسته های مردم ایلام بوده که نیازمند اهتمام وزارت نیرو در این راستا است.

استاندار ایلام گفت: برای اختصاص تخصیص آب از سد کرخه برای اراضی کشاورزی مورموری و آبدانان نیازمند همکاری و تخصیص اعتبار ویژه وزارت نیرو هستیم.

   وی در ادامه احداث نیروگاه در استان را با توجه به پتانسیل های موجود یک ضرورت ذکر کرد و یادآور شد: تکمیل مجتمع های آبرسانی روستاهای شهرستان های چوار، هلیلان و سایر نقاط استان به عنوان مطالبه مردم در دستور کار مسوولان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی بالا دست سد سیمره تعیین تکلیف می شوند

اراضی بالا دست سد سیمره تعیین تکلیف می شوند