مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 04:202021-04-28سياسي

علت فشلی دیپلماسی دولت روحانی چیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جواد ظریف در فایل صوتی منتشرشده، می گوید که در جمهوری اسلامی، در بسیاری از موارد این دیپلماسی بوده که فدای میدان می شده و او از بسیاری از اقدامات مهم بی اطلاع بوده و مواردی از جمله بی اطلاعی از حمله به عین الاسد و وضعیت .

- ارتباطات مشکوک ظریف با مراکز غربی از جمله گروه بین المللی بحران و نایاک از دیرباز محل نقد جدی بخش مهمی از نهاد های نظارتی نظام بوده است.

مراکزی که با اعضای نشان دار صهیونیست از قبیل جورج سوروس و شیمون پرز ارتباطات روشن و اعلام شده ای دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جواد ظریف در فایل صوتی منتشرشده، می گوید که در جمهوری اسلامی، در بسیاری از موارد این دیپلماسی بوده که فدای میدان می شده و او از بسیاری از اقدامات مهم بی اطلاع بوده و مواردی از جمله بی اطلاعی از حمله به عین الاسد و وضعیت جنگ سوریه را شاهدی بر ادعای خود ذکر می کند.

با اینکه ظریف در اظهارات خود سعی دارد تمام این دسته از اتفاقات را ناشی از اشتباه نظام در برتری دادن میدان نظامی به عرصه دیپلماسی بداند، اما اطلاعات روی زمین چیز دیگری می گوید.

این ماجرا بخش های ناگفته ای دارد که اتفاقا نه به دلیل برتری میدان بر دیپلماسی، که به جهت شخص آقای جواد ظریف و ساختار معیوب وزارت خارجه باید مورد توجه قرار گیرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت فشلی دیپلماسی دولت روحانی چیست؟

علت فشلی دیپلماسی دولت روحانی چیست؟