مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-04-28اقتصادي

مرز میلک می تواند جایگزین مناسبی برای کاهش ترافیک در دوغارون باشد


عضو هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی خراسان رضوی درخصوص مرز میلک گفت: ما در خروجی کامیون ها هیچ توقفی نداریم و تمامی کامیون ها مستقیما از مرز خارج می شوند.

- عضو هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی خراسان رضوی: مرز میلک می تواند جایگزین مناسبی برای کاهش ترافیک در دوغارون باشد ایسنا/خراسان رضوی عضو هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی خراسان رضوی درخصوص مرز میلک گفت: ما در خروجی کامیون ها هیچ توقفی نداریم و تمامی کامیون ها مستقیما از مرز خارج می شوند.

  ابراهیم عطایی در گفت وگو با ایسنا در خصوص مزایای مرز میلک اظهار کرد: از فواید مرز میلک می توان به نزدیکی آن به بندرعباس و از طرف دیگر نزدیکی با مقاصد در مرزهای افغانستان اشاره کرد.

این مرز می تواند جایگزین خوبی برای کاهش ترافیک ها در مرز دوغارون باشد.

وی افزود : بلافاصله پس از حادثه آتش سوزی در اسلام قلعه، انجمن خراسان با مدیر دفتر ترانزیت سیستان و بلوچستان و همچنین با صاحب منصبان افغان تماس گرفت و بدلیل حادثه رخ داده در اسلام قلعه، اطلاع داد که بارهای ارسالی از مرز میلک فرستاده خواهند شد.

بیش از 90 درصد کامیون هایی که حامل کالاهای ارسال شده به سمت افغانستان در مرز میلک هستند، کامیون های خود افغان ها هستند زیرا کامیون های ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز میلک می تواند جایگزین مناسبی برای کاهش ترافیک در دوغارون باشد

مرز میلک می تواند جایگزین مناسبی برای کاهش ترافیک در دوغارون باشد