مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-04-28حوادث

ضرب و شتم 2 آتش نشان مشهدی در حین ماموریت


شهردار مشهد در پست اینستاگرامی از ضرب و شتم 2 آتش نشان مشهدی در حین ماموریت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا کلایی، شهردار مشهد در پستی در صفحه اینستاگرام خود درباره حریق گسترده در بخشی از انبارهای خشکبار انتهای بولوار مصلی مشهد نوشت: در مسیر بازدید شبانه از پروژه های در حال اجرا، آقای نعمتی مدیرکل حراست گاه خودروی آتش نشان به محل می رسند و با مشاهده گستردگی حریق درخواست نیروی کمکی می کنند که 25 خودرو از 16 ایستگاه مجاور ظرف 6 دقیقه بعد به محل می رسند.

نکته ناراحت کننده اینکه مالکان محل و عوامل زمانی که به محل می رسند و حجم بالای حریق را می بینند با ادعای اینکه آتش نشانان دیر رسیدند به سمت همکاران ما حمله ور شدند و به ویژه دو نفر از آتش نشان های باتجربه آقایان احمد صفاییان و امیر ناظر آبادی رو به شدت مورد ضرب و شتم قرار می دهند که متاسفانه تا این لحظه هنوز در اورژانس و مشغول مداوا هستند.

واقعا این اتفاق را نمی توانم درک کنم؛ حتی به فرض اینکه همکاران ما به هر دلیلی دچار تاخیر شده بودند که این طور نبوده و نیروها ظرف دو دقیقه به محل حادثه رسیدند، چرا چنین برخورد زشتی باید شکل بگیرد؟ متاسفانه موارد اهانت از سوی افراد خسارت دیده به همکاران ما زیاد است ولی این که این چنین ضرب و شتمی شکل بگیرد، بی انصافی در حق زحمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب و شتم 2 آتش نشان مشهدی در حین ماموریت

ضرب و شتم 2 آتش نشان مشهدی در حین ماموریت