مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-04-28سياسي

تبلیغات زودهنگام نامزدها در فضای مجازی/ شعب رسیدگی به تخلفات تشکیل شد


معاون دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به تشکیل شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان گفت: متأسفانه برخی از افراد اقدام به تبلیغات زود هنگام در فضای مجازی کرده اند.

- حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهارکرد: برعکس برخی از استان های کشور که ممکن است موضوع انتخابات با حاشیه هایی همراه باشد در خراسان جنوبی به واسطه اعتقاد و باورهای مردم حضور و مشارکت در انتخابات همواره وجود داشته است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: در انتخابات سال جاری نیز هر چند مردم از مسائل اقتصادی گلایه هایی دارند ولی تمام تلاش و همت ما این است که بتوانند هوشمندانه با حضور حدأکثری خود مشارکت بالایی را رقم بزنند.

وحدانی نیا با اشاره به اینکه فضای انتخاباتی خراسان جنوبی از طریق اعضای ستاد پیشگیری از وقوع جرم انتخابات مورد رصد قرار می گیرد، ادامه داد: متأسفانه در شرایطی که هنوز اسامی تأیید صلاحیت شده ها اعلام نشده برخی از افراد اقدام به تبلیغات در فضای مجازی می کنند که این مهم توسط پلیس فتای استان پیگیری می شود.

وی با اشاره به تدوین منشور اخلاقی انتخابات در خراسان جنوبی گفت: نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آن ها باید مسائل اخلاقی و قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند تا دچار حاشیه سازی در انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات زودهنگام نامزدها در فضای مجازی/ شعب رسیدگی به تخلفات تشکیل شد

تبلیغات زودهنگام نامزدها در فضای مجازی/ شعب رسیدگی به تخلفات تشکیل شد