مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 03:402021-04-28ورزشي

رقابت تیراندازان و دوومیدانی کاران پارالمپیکی برای اعزام به توکیو


دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان از برگزاری آخرین مرحله مسابقات رکوردگیری در رشته تیراندازی و دوومیدانی برای مشخص شدن نفرات اعزامی به پارالمپیک توکیو در اواخر اردیبهشت خبر داد.

- دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان از برگزاری آخرین مرحله مسابقات رکوردگیری در رشته تیراندازی و دوومیدانی برای مشخص شدن نفرات اعزامی به پارالمپیک توکیو در اواخر اردیبهشت خبر داد.

مسعود حمیدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: آخرین مرحله مسابقات رکوردگیری برای تعیین نفرات اعزامی به توکیو در رشته دوومیدانی و تیراندازی 30 و 31 اردیبهشت برگزار می شود.

وی گفت: در رشته تیراندازی ساره جوانمردی، سمیرا ارم، محمدرضا میرشفیعی، مهدی زمانی و رقیه شجاعی 5 تیرانداز پارالمپیکی هستند که 31 اردیبهشت باید در آخرین مرحله رکوردگیری که در محل فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می شود، شرکت کنند تا تکلیف نفرات اعزامی به توکیو مشخص شود.

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان تصریح کرد: آخرین مرحله مسابقات رکوردگیری در رشته دوومیدانی نیز با حضور 18 ورزشکار (9دوومیدانی کار شانس کسب مدال طلا، نقره و برنز و 9 دوومیدانی کار که شانس مجدد رکوردگیری به آنها داده شده است) 30 اردیبهشت برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت تیراندازان و دوومیدانی کاران پارالمپیکی برای اعزام به توکیو

رقابت تیراندازان و دوومیدانی کاران پارالمپیکی برای اعزام به توکیو