مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-04-28اقتصادي

کارگران نقش اساسی در اقتصاد کشور دارند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان اینکه کارگران از نیروهای مولد جامعه بوده و نقش اساسی در موضوعات اقتصادی دارند، گفت: - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان اینکه کارگران از نیروهای مولد جامعه بوده و نقش اساسی در موضوعات اقتصادی دارند، گفت: مهم ترین راهبرد توسعه اقتصادی حمایت از تولید، پشتیبانی و مانع زدایی است.

حسین فتحی در دیدار با فرماندهی انتظامی استان که همزمان با سومین روز از هفته کارگر برگزار شد، با اشاره به تلاش های بی وقفه کارگران در عرصه های کار و تولید، اظهارکرد: کارگران همواره نقش بی بدیلی در توسعه پایدار ایفا می کنند و با نجابت و تعهد این قشر مولد وموثر جامعه شاهد اعتلای فرهنگ کار در واحدهای تولیدی و صنعتی هستیم.

وی ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند فرماندهی انتظامی استان، افزود: با همکاری و همراهی این عزیزان در عرصه انتظامی کمترین میزان تنش در واحدهای کارگری را داریم.

در این نشست سردار حسن عبدی فرماندهی انتظامی استان با تبریک هفته کارگر بر کارگران پرتلاش و متعهد استان این اقدام را گامی در راستای پاسداشت مقام و منزلت و جایگاه کارگران در عرصه های کار و تلاش خواند و از زحمات و تلاش های طاقت فرسای کارگران در عرصه های کار و تولید قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران نقش اساسی در اقتصاد کشور دارند

کارگران نقش اساسی در اقتصاد کشور دارند